یزدفردا : مسئول دبيرخانه همايش تجليل از خادمان بي‌منت دولت نهم گفت: برگزاري اين همايش بهانه‌اي براي اعلام حمايت كارگران مهريز از عملكرد دولت نهم به ويژه شخص رئيس جمهور بود.

محمدصادق تقي‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا اظهار داشت: اين همايش بنا به درخواست جمع زيادي از كارگران شاغل در بخش ساختمان شهرستان مهريز و بدون هيچ چشم‌داشتي و بدون كمك گرفتن از هزينه‌هاي دولتي و با هزينه شخصي كارگران اين شهرستان برگزار شد.

وي افزود: تجليل از زحمات و خدمات چهار ساله دولتمردان دولت نهم در عرصه‌هاي مختلف علمي، سياسي و اجتماعي به‌ويژه خدمت صادقانه و بي‌منت براي قشر مستضف و كارگر جامعه، بهانه برگزاري اين همايش در مهريز بود.
تقي‌زاده هدف از برگزاري اين همايش را تنها شكرانه
انتخاب مجدد احمدي‌نژاد و تقدير از چهار سال خدمت صادقانه وي و نگاه خالصانه دولت نهم به مستضعفان جامعه و مبارزه با اشرافيت‌گرايي ذكر كرد.
وي با اشاره به استقبال سرد برخي مسئولان از اين همايش و عدم حضور آنها در كنار محروم‌ترين قشر جامعه كه بيشتر آنها با خستگي طاقت فرساي كار كارگري و با لباس‌هاي كارشان در اين همايش حضور پيدا كرده بودند، بيان داشت: كارگران شاغل در صنعت ساختمان با همه محروميت خود با دستاني پينه‌بسته و قلبي آكنده از مهر رهبري و احمدي‌نژاد به منظور خسته نباشيد به دولت نهم و حمايت از عملكرد احمدي‌نژاد در آستانه شروع به كار دولت دهم در اين همايش شركت كردند.
مسئول دبيرخانه اين همايش افزود: شناسايي و ساماندهي يك هزار و 700 نفر از شاغلان صنعت ساختمان مهريز براي اولين بار در كشور و توجه دولت نهم به اين قشر فراموش شده در قالب زير پوشش بيمه قرار دادن آنها، بزرگ‌ترين لطفي بود كه احمدي‌نژاد به كارگران كرده است و اين اقدام نزد كارگران شاغل در صنعت ساختمان اين شهرستان بنا به درخواست خودشان با برگزاري يك همايش، نشانه‌اي از ارادت كارگران اين شهرستان نسبت به رئيس جمهور و حمايت از آرمان‌هاي انقلابي و مكتبي وي است.
تقي‌زاده يادآور شد: كارگران صنعت ساختمان مهريز با اين اقدام خود ثابت كردند كه زحمات دولتمردان دولت احمدي‌نژاد براي مستضعفان نزد خداوند بي‌ارج نمي‌ماند و مردم نيز قدردان زحمات و خدمات آنان هستند و برگزاري اين همايش‌ بهانه‌اي براي قدرداني و پشتيباني از عملكرد دولت نهم در كشور بوده است.
از ميان بيش از 50 مسئول دعوت شده به اين همايش، تنها مسئولاني كه بسيجي يا آزاده و جانباز بودند در اين همايش شركت كردند و خودشان را در اين جشن كوچك سهيم دانستند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا